Retail Magazin – izdanje broj 7 – Novembar 2012.

0

Retail Magazin – izdanje broj 7

Retail Magazin – izdanje broj 7

Sedmo izdanje Retail Magazina dolazi sa blagim zakašnjenjem uzrokovanim teškom situacijom na malom tržištu Srbije gde je jako teško probiti se pored jake konkurencije, no i pored toga verujemo da smo održali postavljeni nivo kvaliteta i da donosimo zanimljive sadržaje.

I u ovom broju, bavili smo se „forenzikom“ u svetu prodaje i potrošnje. Pisali smo o ekologizaciji proizvoda, o konceptu „atmosfere“ u maloprodaji, o revoluciji u Retail industriji, o supertrendovima i novonastajućim tržištima, o upravljanju maloprodajom, o balzamima za usne, kao i o tržištu second – hand garderobe. U brojnim istraživanjima, agencija GfK veran nam je prijatelj. Naš je poslovni običaj da na sav glas hvalimo kvalitetne i posvećene partnere i klijente. Od tog internog „pravila” ne odstupamo.

Vaš,
Retail Magazin tim

 

Sadržaj novembarskog izdanja:

  • Vesti – najznačajnije vesti iz trgovinskog sektora za protekli period
  • Revolucija u retail industriji
  • Ekologizacija proizvoda
  • Intervju – Zoran Obradović – predsednik „Udruženja naftnih kompanija Srbije“
  • Koncept „atmosfere“ u maloprodaji
  • Supertrendovi i novonastajuća tržišta
  • Turisti, žene i deca su zahvalni kupci
  • Stikovi za usne
  • Upravljanje maloprodajom
  • Tržište second-hand garderobe
  • Noviteti na tržištu
  • Najave Retail događaja
  • Zakon o akcizama

 




Podelite.

O autoru

Komentarišite