Karijera u retail-u: Area manager

0

Area manager

Area manager

Regionalni menadžer (area manager) je odgovoran za učinak svih ogranaka kompanije što uključuje i zaposlene kojima je takođe dodeljen određen stepen odgovornosti. Polje delovanja regionalnog menadžera vrlo je široko s obzirom na to da obuhvata sve sektore kompanije koje u datom momentu beleže loše rezultate, bilo da je u pitanju proizvodnja, marketing ili menadžment sektor.

Ključna uloga regionalnog menadžera jeste lociranje,  markiranje i rešenje problema u operativnom, upravljačkom ili marketinškom odeljenju u kompaniji. Shodno tome, on vrši nadzor i procenu svih filijala koje su pod jurisdikcijom određene kompanije.

Ovakav posao zahteva mnogo veština, s tim da su odlične  komunikacione veštine najpotrebnije, s obzirom na to da regionalni menažer konstantno vodi dijalog sa rukovodiocima različitih ispostava kompanije. Rukovodioci filijale podnose izveštaj regionalnom menadžeru.

Regionalni menadžer zadužen je za nadzor svih menadžera u ispostavama koje su mu dodeljene. Jedan od glavnih zadataka je i održavanje povremenih sastanaka sa menadžerima filijala, kao i česte posete ispostavama kako bi se regionalni menadžer uverio u ispravno sprovođenje naloženih mera i uspešno poslovanje.

Upravo regionalni menadžer ocenjuje učinak zaposlenih, kao i postignut rezultat na polju proizvodnje i profitabilnosti. Njegova dužnost je da reorganizuje sektore čije se poslovanje nije pokazalo kao uspešno.

Imajući u vidu širok dijapazon delovanja i odgovornosti regionalni menadžer često se naziva i glavnim menadžerom, s obzirom na to da on rukovodi menadžmentom svih filijala,  da je zadužen za njihovo uspešno fukcionisanje, da kontroliše ukupne troškove, kao i da primenjuje različite strategije koje imaju za cilj izbegavanje rizika i nepotrebnih troškova.

Regionalni menadžer mora biti u toku sa trenutnim trendovima u ekonomiji, kako bi ih uspešno primenjivali na sektore kojima su promene neophodne u cilju poboljšanja efikasnosti, smanjenja troškova, unapređenja poslovanja i prodaje.

 




Podelite.

O autoru

Komentarišite