Specijalna Tuborg limenka dizajnirana od strane potrošača lansirana na tržištu Srbije

0

Zahvaljujući Tuborg dizajn konkursu, organizovanom početkom godine, mladi kreativci iz šest zemalja regiona dobili su priliku da pokažu svoju originalnost dizajnirajući limenku jednog od najpopularnijih internacionalnih pivskih brendova.

Tokom mesec dana trajanja konkursa pristiglo je preko 90 radova, a nedavno su se Tuborg limenke sa pobedničkim dizajnom našle na policama.

U takmičenju za najbolji dizajn prijavili su se učesnici iz Srbije, Hrvatske, Bugarske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Mađarske, a preko 10.000 glasova odredilo je pobednike: Albena Radeva iz Bugarske i Ljubišu Gornik iz Bosne i Hercegovine. Finalisti iz Srbije bili su Mario Marković i Miloš Dostanić čiji su radovi bili među četiri najbolja po glasovima fanova i žirija.

Pobednici konkursa osvojili su nezaboravno putovanje na TYPO konferenciju u Berlinu, a svoje radove će moći da vide na policama celog regiona, na više od 5 miliona limenki. „Tuborg godinama unazad brojnim aktivnostima nastoji da podrži mlade ljude i bude na mestima njihovog okupljanja i druženja.

Dizajn konkursom koji smo organizovali početkom godine, svojim vernim potrošačima ponudili smo nešto više, pa su tako po prvi put imali prilike da direktno sarađuju sa brendom i da zahvaljujući Tuborgu, njihov rad bude izložen na policama širom regiona. Ipak, to nije kraj, nastavljamo u istom duhu i pripremamo novi izazov svim Tuborg fanovima.“ rekla je Ana Rodić ispred kompanije Carlsberg Srbija.

Podelite:

Ostavite odgovor