Novi ciklus METRO & CPG škole kuvanja “Diplomatic Edition”

0

METRO & CPG škola kuvanja je od ove sezone počela sa novim ciklusom pod nazivom “Diplomatic Edition” u kojem svoje specijalitete predstavljaju strane ambasade u Beogradu. U METRO Horeca centru, Norveška ambasada imala je tu čast da prva predstavi gastronomske čari svoje zemlje. Uz pomoć glavnog kuvara Horeca centra Uroša Uroševića i Dejana Maksimovića, kuvara norveške ambasade, glavni učesnici u pripremanju norveških specijaliteta bili su Ambasador Norveške sa svojom porodicom, zaposleni u ambasadi kao i predstavnici norveških firmi u Srbiji. Tema je bila “norveška božićna trpeza”, a na meniju su se našli neizostavni losos u kombinaciji sa omletom i vlašcem, koji veoma podseća na našu kajganu sa lukom, zatim kao glavno jelo, svinjska r

METRO & CPG škola kuvanja “Diplomatic Edition”

METRO & CPG škola kuvanja “Diplomatic Edition”

ebra sa dinstanim kupusom i krompirom, odlična kombinacija slanog i slatkog ukusa, i za kraj poslastica – sutlijaš na norveški način. Interesantan običaj je da se za Božić u sutlijaš stavi badem i onaj ko ga pronađe u svojoj porciji imaće sreću tokom cele godine, slično našoj česnici, što je pokazatelj da se tradicije u nekim obrisima prepliću. Druženje je kao i uvek začinila vinarija Tikveš sa svojim vrhunskim vinima. Svi učesnici su imali priliku da uživaju u crvenoj sorti “Vranec”, belom vinu “Muscat Ottonel” kao i roze ”Alexandria Couve” koja su idealno spojena uz specijalitete koje su svi prisutni imali priliku da probaju. Školu kuvanja METRO Cash & Carry Srbija organizuje uz podršku licencnog časopisa posvećenog kulinarstvu “Jaime” koji izdaje Color Press grupa. Cilj Škole kuvanja je popularizacija gastronomije u Srbiji i upoznavanje sa specijalitetima i ukusima najpoznatijih svetskih kuhinja. Naredno druženje i pripremanje nacionalnih specijaliteta rezervisano je za ambasadu Švajcarske. METRO Cash & Carry Srbija (www.metro.rs) započeo je sa poslovanjem početkom 2005. godine. Danas kompanija posluje širom Srbije sa 6 distributivnih centara u Beogradu (na lokacijama Krnjača, Zemun i Vidikovac), Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu i 4 METRO po meri objekta – METRO po meri u Šapcu, Požarevcu, Paliću i Užicu. METRO Cash & Carry je prisutan u 26 zemalja širom sveta sa više od 750 samouslužnih prodajnih objekata i oko 117.000 zaposlenih. Kompanija je u finansijskoj 2014/2015. ostvarila prodaju u iznosu od oko 30 milijarde evra. METRO Cash & Carry je prodajna linija METRO Grupe, jedne od najvećih internacionalnih trgovačkih kompanija. U finansijskoj 2014/2015. godini Grupa je ostvarila prodaju od oko 59 milijardi evra. METRO grupu čini oko 230.000 zaposlenih i više od 2.000 centara u 30 zemalja. Snagu METRO Grupe čine prodajne linije koje nezavisno posluju na tržištu: internacionalni lider u samouslužnoj veleprodaji METRO/MAKRO Cash & Carry, Real hipermarketi – maloprodajne trgovine prehrane, Media Markt i Saturn – evropski tržišni lideri specijalizovani za trgovinu na malo medijskim i drugim električnim uređajima.




Podelite.

O autoru

Komentarišite