Vesna Vučurović – generalni direktor Univerexport-a

1

Vesna Vučurević

Jedan od vodećih domaćih trgovinskih lanaca, „Univerexport”, u septembru je obeležio 21.godinu rada. Za nešto više od dve decenije od osnivanja kompanije, prodajna mreža danas broji 34 maloprodajna objekta, 5 veleprodaja kao i 3 zavisna preduzeća koja posluju u okviru“Univerexporta”. Prethodna godina bila je u znaku proboja na tržište glavnog grada kao i priznanja “Najbolje iz Srbije”za najbolju trgovinsku marku.
“Univerexportove” prodajne objekte posećuje preko 30.000 kupaca dnevno kojima je na raspolaganju više od 16.000 artikala. Stalne investicije u razvoj, kako prodajne mreže, logIstike, tako i komunikacije sa kupcima, omogućuju efikasno ispunjavanje zahteva savremenog potrošača i pozicioniranje “Univerexporta” na sam vrh domaće trgovine.

Širenje prodajne mreže je naša „žila kucavica“

Generalna direktorka „Univerexporta“ Vesna Vučurević čitaocima Retail Magazina predstavlja kompaniju koja pod njenim vođstvom uspešno odgovara na izazove poslovanja koje su donele prethodne krizne godine.

Prošlo je nešto više od godinu dana od otvaranja „Univerexport“ supermarketa u glavnom gradu Srbije. Kakvi su rezultati do sada? Kako su beogradski kupci prihvatili Novosađanina „Univerexporta“?

Beograd je za nas predstavljao veliki izazov. Na tom tržištu Univerexport nije bio poznat potrošačima kao na teritoriji Vojvodine. Naše želje nisu bile da se samo pojavimo na beogradskom tržištu, već i da postanemo njegov sastavni deo. Zadovoljstvo potrošača je najbolje merilo i ocena svega što smo uložili da predstavimo Univerexport u pravom svetlu. Dosadašnji rezultati govore da smo i više nego na dobrom putu. Na nama je da tu i ostanemo.

Šta biste izdvojili kao prednost „Univerexporta“, u odnosu na konkurenciju u Beogradu?

Ovo je jedno od strateških pitanja kada se pojavljujete na novom tržištu. Najčešće se očekuje odgovor: najniže cene, najveći asortiman, najveća površina prodajnog objekta…., obećanja koja bi trebalo da budu „najzvučnija“, ali su ona u realnosti neodrživa. Suština jeste u odabiru svih karakteristika u pravoj meri, da bi se dobio zadovoljan potrošač, koji će uvek i ponovo doći u prodajni objekat. Borba za lojalnost kupca je borba u kojoj želimo da istrajemo, a borba sa konkurencijom je zdrava samo kao stimulativni faktor, koji Vas tera da budete uvek bolji.

Kakva su Vaša iskustva kada je u pitanju implementacija HACCP sistema? Da li je država na tom polju postavila jasnu pravnu regulativu?

Moram da priznam da implementacija HACCP sistema predstavlja „iscrpljujuću borbu“, kako sa pravnom regulativom, tako i sa problemima koji se javljaju kada pokušavate da pretočite „teoriju u praksu“. Naravno, postavljanje sistema je uvek bolje od nepostojanja istog. Svi koji su ikada pokušali da postave sistem, u bilo kojoj oblasti, znaju da ovo nije nimalo lak posao i da će implamentacija HACCP-a preživeti verovatno još mnogo korekcija, dok se ne dođe do najkvalitetnijeg rešenja, za sve strane. U svakom slučaju, HACCP predstavlja još jednu sigurnost i garanciju potrošaču, ali samo ako se adekvatno primenjuje i sprovodi.

Ostatak intervjua možete pročitati u drugom broju Retail Magazina na strani 14.




Podelite.

O autoru

1 komentar

  1. Prof. Jovan datuma

    Одлазак у малопродајне објекте Универскспорта увек ме неодољиво подсећају на сличне куће у европским земљама, посебно у Шпанији где боравим, у просеку, шест месеци годишње. Честитам на упорности и изазовима госпођи Весни Вучуревић, бројној, пажљиво одабраној екипи и, наравно, у Богу упокојеном Богдану, али и мајци које сам познавао и повремено посећивао кућу у једном живописном малом месту општине Кула; када сам имао прилику да упознам четворогодишњу девојчицу Весну. Јопш једном дивим се свакој појединости кују сте остварили Универеспортом.

Komentarišite