Uspeh novog koncepta Sajma Namešataja

0

Na Beogradskom sajmu završeni su 53. Međunarodni Sajam Nameštaja, Opreme i Unutrašnje Dekoracije i 53. Međunarodni Sajam Mašina, Alata i Repromaterijala iz oblasti Drvne Industrije. Najveći događaj industrije nameštaja i drvne industrije u ovom delu Evrope održan je pod sloganom “Beogradski Sajam Nameštaja Sada” i u duhu promocije dizajna i svih oblasti drvno-prerađivačke delatnosti, predstavio preko 300 izlagača iz 11 zemalja. Uz prisustvo rekordnog broja poslovnih posetilaca i učesnika iz oblasti dizajna i arhitekture, sajam je obišlo 61.205 posetilaca.

Manifestacija je potvrdila liderski status i pokazala spremnost da inovacijama i usavršavanjem ide u korak sa vremenom i tržišnim potrebama. Uspešnim se pokazala i inicijativa organizatora da sajamski ambijent doprinese simbiozi dizajna kao umetničke discipline sa proizvođačima i privrednicima u cilju razvijanja neospornog biznis potencijala, ali i podizanja kvaliteta života. Veliki sajamski događaj ove godine obeležili su iskoraci u programskom i organizacionom smislu kao i redizajn vizuelnog identiteta. Ove godine iz dosadašnje izložbe u zasebnu manifestaciju prerastao je 53. Međunarodni Sajam Mašina, Alata i Repromaterijala iz oblasti Drvne Industrije.

Poslovni izložbeni segment održan je u halama 5 i 11 paralelno sa Sajmom Nameštaja. Rekordan broj angažovanih hala i izlagačkog prostora uz povratak najznačajnijih domaćih proizvođača na Sajam potvrđuju poverenje u novi koncept i viziju budućnosti Sajma Nameštaja koju je projektovao Beogradski sajam. Kompanija Forma Ideale, generalni sponzor manifestacije, na Sajmu je obeležila 20 godina uspešnog poslovanja i razvoja. Hrabri ulazak u novi početak zabeležila je kompanija Simpo, poznati domaći brend jedinstvenog kvaliteta koji se posle 27 godina vratio na Sajam kao izlagač. Svetski lider u proizvodnji nameštaja Ikea prvi put se pojavila na Sajmu i prikazala šta se može očekivati kada Ikea otvori svoja vrata i srpskim kupcima.

Programski jače akcentovan dizajnerski segment pružio je priliku dizajn orjentisanim kompanijama kao sto su Prostoria, Artisan, Gazzda, Lina Furniture a i samim dizajnerima da prikažu svoje inovativne komade nameštaja u hali 3, gde se premijerno predstavio i američki brend Herman Miller, čuveno ime u industriji nameštaja, sa revolucionarnim rešenjima u domenu kancelarijskih fotelja i rešenja za poslovne prostore. Vodeći dizajneri iz regiona predstavili su se na “Izložbi Mladih Dizajnera” koja je kao svojevrstan presek stanja u savremenom dizajnu prikazala proizvode, koncepte i ideje iz oblasti nameštaja, rasvete i aksesoara za uređenje i opremanje doma.

Kao potvrdu najboljim proizvodima sa ovih prostora iz domena dizajna nameštaja internacionalni žiri dodelio je nagradu Zlatni ključ i priznanja koja su prepoznatljivi simbol kvaliteta i nosilac razvoja dizajna na našim prostorima. Uvođenje Hosted Buyer Programa i prisustvo oko 50 velikih svetskih kompanija u svojstvu kupaca na Sajmu otvorilo je mogućnosti za nove poslovne aranžmane, plasiranje domaćeg nameštaja na nova tržišta i podsticaj izvoza. Susretanje izlagača i kupaca, arhitekata i dizajnera sa poslovnim ljudima, Sajam čini jedinstvenim mestom ugovaranja saradnje i obostanih interesa.

Ministar privrede Srbije Željko Sertić otvorio je ovogodišnji Sajam nameštaja rečima da je proizvodnja nameštaja značajna privredna grana u Srbiji koja ima potencijala. Ministar je istakao da u Srbiji posluje više od 670 kompanija koje se bave proizvodnjom nameštaja od kojih je čak 90 odsto u privatnom vlasništvu i da bi država trebalo da im pomogne kroz razne podsticaje, naglašavajući da će 2016. biti proglašena za godinu preduzetništva u Srbiji. Potencijal Beogradskog Sajma Nameštaja da se etablira kao jedan od najvećih evropskih sajmova sa biznis orijentisanim konceptom i insistiranju na programu vrhunskog kvaliteta i dizajna, ogleda se u opravo postignutoj efektnoj i vidljivoj prezentaciji srpske privrede prema svetu i stimulansu svih učesnika.

Manifestacija je pokazala da su domaće kompanije kao i brendovi iz regiona, kvalitetne i konkurentne i da na našem tržištu rade firme koje su po svim parametrima u rangu svetskih kompanija. Beograd, kao evropska metropola, zaslužuje Sajam ovog ranga, od značaja za biznis, turizam i sajamski turizam, kao i imidž naše prestonice.

Grad Beograd, ključni nosilac celog događaja, istaknut je u novom sloganu i konceptu “Beogradski Sajam Nameštaja Sada”, koji nastavlja da se razvija do sledeće godine i novog izdanja Sajma. Nastojanje Beogradskog sajma da u partnerstvu sa državnim institucijama organizovano deluje na poboljšanje privrednog ambijenta i privlačenje stranih kompanija i poslovnih ljudi, dovoljna je preporuka za sve sadašnje i buduće učesnike i posetioce na našim manifestacijama.

Podelite:

Ostavite odgovor