Retail Magazin – izdanje broj 4 – februar / mart 2012.

0

Retail Magazin - izdanje broj 4

Retail Magazin - izdanje broj 4

Pred Vama je novo, četvrto izdanje dvomesečnika koji nosi ime Retail Magazin.

Kažu da je broj četiri magičan broj. Postoje četiri dimenzije ljudskog života. Četiri godišnja doba. Četiri pravca na kompasu. Broj četiri predstavlja simbol celine i otvorenosti ka svetu. Ovaj broj simbolizuje praktičnost, izdržljivost, upornost, uravnoteženje.

Februar je mesec buđenja i rađanja poslovih ideja. Nadamo se da ćete čitanjem Retail Magazina i Vi dobiti ideju kojom ćete unaprediti Vaš posao ili jednostavno ulepšati jedan dan.

 

 

Sadržaj februarskog izdanja:

  • Vesti – najznačajnije vesti vezane za trgovinski sektor
  • Kastomerizacija
  • Kataloški marketing
  • Poklon koji ima personaliti
  • Njeno veličanstvo čokolada
  • Franšizing
  • Etiketa kao lična karta proizvoda
  • Futurizam u maloprodaji
  • Digitalni shopping asistenti
  • Saveznici zdravlja iz zamrzivača
  • Noviteti na tržištu i najave događaja
  • Zakon o elektronskoj trgovini



Podelite.

O autoru

Komentarišite